المشاركات

اختي هيجتني لحد ما نكتها قصص سكس المحارم

  مساء الخير او صباح الخير ع حسب الوقت اللي بتقرا فيه القصة   اول مرة اكتب حاجة زي كدا والقصه حقيقيه ١٠٠٪  انا اسمي عمر وطبعا دا مش اسمي الحقيقي بدات قصتي بأختي وانا في اعدادي كان الهزار بنا عادي بالايد ونهزر سوا واقفشلها في بزها وطيزها الكبيرة وهي تقولي انت شكل بتاعك صغير وساعتها  كنت في اعدادي ولما بقا عندي ١٩ سنه ، انا قمحاوي وجسمي رفيع مش تخين وبتاعي كبير ، و اسماء اختي عندها ٣١ سنه هي بيضه اوي لدرجه انا جسمها بيحمر من اقل حاجة ومليانه بزازها كبيرةوطيزها اكبر وعنيها خضرة  ف كنا بنهزر سوا ع طول واخليها واقفه في المطبخ احك زبي فيها وهي عادي لحد ما في يوم  كنت سهران ابويا وامي نامو وهي كانت قاعده في المطبخ بتكلم صاحبتها وشكلهم كانو بيتكلمو في السكس  سامعها بتقولها خلاص كفايه بلاش تفاصيل وبعدها قالتلها انا مش قادرة جسمي ساب ع الاخر وبعدها ندهت عليا عمر قولتلها ايةقالتلي صاحي بتعمل اية كنت انا قاعدماسم الموبايل وبشغل نفسي في اي حاجة راحت جت  وقالتلي بتعمل اية قولتلها مفيش قالتلي طيب وريني وراحت قعدت علي حجري ودي حاجة عادية بنعملها كل ما بنهزر سوا...

الانترنيت و الزب مع اختي الصغيرة.. قصص سكس المحارم

  اسمي حميدو عندي 20 سنة وحيد مع 4 اخوات ، اثنين كبارات متزوجات و اثنين صغار عليا 16 و 14 سنة . قصتي مع مريم ختي 16 سنة صرات من عام قريب . حنا ساكنين في قرية حدودية معزولة تقريبا و عايشين على تهريب المازوت و البنزين علاش الكذب . انا نقرا في الثانوية و خواتاتي وحدة في الثانوية و وحدة في المتوسطة و كلنا نظام داخلي يعني آنتارنا نروح الاحد نقرا و نولي الخميس مع اختي مريم و شهرة ، بصح شهرة تبات عند خالتي مشي في المتوسطة . انا هاذ العام عندي الباكالوريا و شهرة الـ BEM ومريم تقرا سنة اولى ثانوي ، العطلة نفوتها تهريب نعاون بويا شوية ، عندنا ارض زراعية بصح شبه قاحلة نزرعوها تمويه برك كاموفلاج هههههه . من مدة عام و نصف احدى شركات الهاتف دارت عندنا اونتان رولي للهاتف و من زهرنا حتى الانترنيت كاين . الدراهم كاين الحمد لله و عليها شريت باك انترنيت و ميكرو بورتابل باش نفوت الوقت في العطلة على خاطر التهريب في الليل برك . قصتي مع مريم هي الاولى شهرة من بعد نحكيلكم عليها . مريم مين كانت تروح تقرا تسمع صحاباتها يهدروا على الانترنيت و الفيسبوك و اليوتوب و زيد و زيد و هي مين شافتني درت الانترنيت كانت ...

اختي الغشيمة و احلى نيك قصص سكس المحارم

  اسمي احمد عمري ٢٢ سنة من عائلة محافظة بدأت قصتي مع سكس المحارم عندما كنت في ١٩ من عمري مع اختي التي تكبرني ب ٩ سنوات وذلك عندما كانت عائلتي في حفلة وكنت بالبيت لوحدي وعادت اختي باكرا من الحفلة ودخلت غرفتها لكي تبدل ملابسها وكانت ترتدي فستان اسود له سحاب من الخلف وعندما لم تستطع ان تنزل السحاب لوحدها نادتني لكي اساعدها وجئت لكي اساعدها فكان السحاب قاسي ولم ينزل بسرعة فحاولت حتى نزل السحاب فرأيت الستيان الاسود التي ترتديها اختي فحاولت ان افكه لكن احست علي فقالت لي ان اذهب لانها سوف تبدل ملابسها فخرجت ولكن بقيت اراقبها فعندما خلعت الفستان رايت اجمل صدر في حياتي فبزازها كانت كبيرة الحجم ومدورة مثل البرتقال ورايت اجمل طيز حجهما متوسط ومدورة وكانت تلبس كيلوت اسود فلبست ملابسها وخرجت الى الصالون لكي تسهر معي فعندما اتت قالت لي شكرا على المساعدة فقلت لها لا شكر على واجب يا حبيبتي فهذه الكلمة كانت اول مرة اقولها لها فاستغربت وتحدثنا فقلت لها سوف اقول لكي كلمة لكن لا تفهميني غلط فقالت اوكي قلت لها انت لديكي اجمل جسد فالماذا لم تتزوجي فقالت ولماذا تسال قلت لها لانني احبك فلم ترد على السؤال ...

قصتي مع مرت اخي قصص سكس المحارم

  مرحبا يا جماعة اليوم حبيت شارككم بقصتي مع مرت اخي. اسمي علي من اللبنان و عايش بالسويد مع بيت اخي و هل القصة يلي رح احكيها حقيقية وصارت معي من شهرين تقريبا. اول الشي خليني اوصفلكم جسم مرت اخي: عمرها تقريبا ٣٠ سنة، طولها وسط، سمينة، شعرها اسود، بزازها كبار، طيزها كبيرة. يعني نيكتها بتجنن. في يوم كنت حميان مولعة معي ع الاخر وعم جيب ضهري بغرفتي فاذا بمرت اخي بتناديني عشان احي اتغدى المهم لميت حالي ظبطت تيابي وطلعت ع الصالة عشان اتغدى المهم وبلا طول السيرة اكلنا وخلصنا وقام اخي ينام بعد الغدا عشان شغلو مسائي. صارت مرت اخي تضب السفرة وقلت خليني ساعدها وبلشت اشيل معها الصحون ع المطبخ وخلصنا ورحت قعدت بالصالة بعد شوي بتندهلي مرت اخي رحت لعندها قالتي بعد اذنك جبلي العصير من فوق قلتلها بامرك وقف وراها فاذا بزبي بينط لقدام وبيلزق فيها وهون انا صرت اتاخر شوي واحك زبي فيها وهي ساكتة بس وجها احمر المهم جبتلها العصير وعطيتها اياه وانا طالع حسست بايدي ع طيزها وهي بدون اي حركة ولا كلمة رحت ع غرفتي وقعدت افكر فيها واتخيلها تحتي عم تنتاك وجبت ضهري عليها وانا عم اتخيلها ومرت الايام والليالي وانا عم ...

قصتي مع أمي في الغردقة قصص سكس المحارم

  ده أول موضوع ليا و هو من تأليفي و خيالي الخاص بالكامل -- غير مكرر او مسروق   في البداية أعرفكم ب نفسي ،، أنا أدهم و سني 25 سنة طويل القامة و ذو قوام جيد ،، انهيت دراستي الجامعية منذ 3 اعوام و تنقلت فيهم بين عدة وظائف لم ارتاح فيها و كانت فترات فراغي و تواجدي في البيت كبيرة ،، لي أخ واحد عمره 17 عام في عامه الأول بالجامعة و كثير حضور و الانشغال ب جامعته أبي وصل من العمر 50 عاما و يعمل ب وظيفة كبيرة كرئيس مجلس إدارة شركة كبرى ولا يقضي بالمنزل الا ساعات قليلة يوميا اما أمي فهي 47 سنة متعلمة لكن لا تعمل ،، طولها 175 سم و وزنها حوالي 90 كيلو بيضاء اللون و شعر ذهبي لم يفسده السن ،، صدرها ضخم مشدود و مؤخرتها مثالية ملفوفة كما لو كانت مصنوعة بالطلب و لديها بطن صغيرة كبطن الراقصات تظهر في الملابس الضيقة أمي لديها بضع مشاكل بفقرات العمود الفقري و هي ملتزمة دينيا للغاية و محجبة و ملابسها خارج المنزل واسعة و لكنها علي الموضة العالمية اما داخل البيت فيبدو أن امي لم تدرك وجود شاب في الخامسة و العشرين من عمره و غير متزوج و متواجد في المنزل لا يجد ما يشغل وقته الا مراقبة جسدها داخل البيت ار...

انا و جارتى و اختى قصص سكس المحارم

  كان سنى 28 و جارتى 18 و اختى 18 اجسامهم زى ليلى علوى و منة شلبى كنت ياشتغل فى شركة ادوية يالنهار و فى صيدلية بالليل علشان اكون نفسى و اقدر اشترى شقة و افكر انى اتقدم لاى بنت اتجوزها و كنت مقضبها نيك فى شارع الهرم و الينات اللى كنت بقدر اجيبها بالفلوس و مفيش فى تفكيرى اى جنس او تفكير جنسى فى اختى او حتى جارتى لغاية ما فى يوم قلت اريح و مروحش الصيدلية علشان اقدر اروح مشوار يالليل مع واحد صاحبى لبنتين اتفق معاهم و هنروح شقة صاحبى ده فروحت البيت على الساعة 2 الضهر يدرى من الشركة و بابا و ماما فى شغلهم فى وزارة مهمة فى اليلد و مش بيرجعوا الا يعد المغرب و فتحت الباب و دخلت بيتنا و كنت واخد حياية منشط و حباية تانية للتأخير علشان مشوار الليل و انا فى الصالة سمعت صوت اهات و ضحكات جنسية فاجرة انا جريت على لوضة اختى اللى يابها كان مفتوح اصلا لانها واخدة راحتها و مطمنة ان مفيش حد بيرجع بدرى كدة و كانت مع جارتنا و كانت كل واحدة ماسكة باذنجانة طوبلة و مدخلاها فى كس التانية و كل واحدة ماسكة شفايف التانية و بتقطعها من المص انا شفت المنظر و انا ابتدا عندى الهياج و قلعت هدومى و دخلت و انا بتسحب و ...

طنط ميمى زوجة ابى واختها قصص سكس المحارم

  اعيش مع زوجة ابى الاولى (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)   لان ابى متزوج زوجة ثانيةوعايش معهافى الصعيد يحكى زملائى كثير عن الجنس وانااخجل ان اتكلم عنه لقد عشت مع زوجة ابى وهى فى سن 40 عام من عمرهاوهى محرومة من انيك لان ابى بعيد (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)   عنها بدات حكابتى معهاعندما بدات ابلغ والاحظ طنط ميمى جسمها وملابسها التى تثيرنى وجمالها الصارخ من ثديها الكبير وفمها الذيذ وارجلها البيضاء. وذات يوم وجدها نائمة فى الصالة بقميصها القصير ونائمة على بطنها تثنى وركهابزاوية قائمة شاهدت لاول مرة وراك طنط وبروز ظيزهاو الكلوت الشفاف (نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)   الذى يملا كسها من الخلف ودخلت حجرتى وخيال جسمها لايفرقنى وبعد قليل نادت حمادة انت جبت ايوه ياطنط اجهز العدا اناشبعان انا منتظراك ناكل سوى لاكلى انتى وفى يوم كان جسمى سخن من التهاب اللوز اعطتنى كبسولة لخفض السخونة لمست زورى وجدتنى سخن وضعت راسى على صدرها تداعب رقبتى وانا اسمع تنهيدها انت مش ممكن اسيبك نام وحدك انت تنام فى حجرتى انت عيان ومحتاج ان اراعيك بالليل واخذتنى الى الحجرة ووضعت راسى على وركها الناعم (نهرالعطش ...